..

petra
vad heter du på msn ;) och vad är det pinsamaste du gjort/sagt?
svar:min msn vill jag inte lämna ut på bloggen.. hmm? jag vet inte riktigt


Anonym
Vilken klass går du i och vilken skola??
svar:Klass:6c skola:rättviksskolan



Anonym
vad är din favorit mat ?
svar: tacos mums ! ;)



Anonym
har du pojkvänn? ;O
svar:Haha nej !



Maja
Hur många hästar är det i erat stall? och vad heter alla och hur gammla e dom osv.. ?
svar: oj det är så många hästar där (känns det som) skrållan 6 år eller 5 år tror jag?
Larsson vet inte hur gammal han e faktiskt!
Dagen vet inte åldern :P
Kyoto hon är nog 15 ?
katja hon är 22 ? tror jag
Boogie är 15 år
nicus är 12 eller nått sådant! ;)
grodan hon är 6-7
monty han vet jag inte riktigt!
prins han är inte så gammal 7 kanske?
seimson vet dock inte åldern
+ att det kommer en till häst runt sista maj;)




Anonym
Tävlar du ?
Svar: nej inte ännu kanske om 1 år eller så..



Sandra
Hur går det med baloo nu ? :) och vad är det högsta du hoppat med han och det högsta..
svar: jo det går bara bra just nu! med baloo har jag hoppat 90 som högst och det högsta är 1,10 ungefär

Kommentarer
Postat av: janni

Hihi jaaa min Rexi-räsertant kommer ju då ^^

2010-04-30 @ 22:42:56
URL: http://livetenligtjanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0