Helloo !

Nu har jag kommit hem ungefär ;) Jag har ridit Baloo red ut i skogen han bara fjanta sig idag... höll på att stegra och ja lyssnade inte alls! allmänt dryg .. xd Men sen efter ett tag när vi bråkat fick jag han att gå fram sen på vägen hem var an jätte pigg och ja ... sen när vi kom tilbaka så blev monty(häst) rädd för nåt så han börja stegra och seimson(en häst) hängde på och dom sprang en liten bit bort och baloo sprang men inte åt deras håll så jag ramla av.. x D haha! ja men så kan det gå xx') men baloo sprang till Boogie :') gulligt x) nej men sen gjorde vi iordning baloo eller ja mamma gjorde det =) haha sen fick han käka lunch! men sen när vi var klara i stallet åkte jag och mamma och kollade på fredrik wahlerts träning vet inte om hans namn stavas sådär men aja! hann inte se så mycket men lite iallafall ;D NU har jag skrivit mycket tycker jag ;) **STOLT** nej men nu sk jag duscha BYE ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0