Helloooo

Hej allälskar dig min plutt:') ihopa;D Ja jag har varit hemma ett tag men jag har haft fullt upp jag har åkt till vikarbyn och till stallet igen skulle ta in hästarna och sen har jag ätit osv... Men jag och Hanna och hennes ponny red idag Baloo skötte sig rätt bra han blev trött på slutet så ja.. men det kunde gått bättre lite mer bjudning kunde han haft och jag kunde ha varit lite mer kvickare och i nt så slö eller hur man ska säga!Hanna och Doo-be var jätteduktiga och söta:D men vi ska ut nån mer dag för vi hoppade inte så mycket idag , men baloo har gått ganska mycket denna vecka så han får vila imorn :D eller om jag rider barbacka skrittur ! får se! men det var inte så mycket mer att säga så nu ska jag faktiskt göra lite engelska och franska ! :)baloosisenälskar dig min plutt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild! :)

2010-04-18 @ 16:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0