helluu

jag vet jag suger på att blogga men jag har verkligen inte tid känns det som haha! Men nu ska jag skriva lite xP Igår så var jag i mora hos mina kusiner min kusins barn fyllde 4 år x) haha så vi var där jag mamma moster åå mina kusiner o massor.. Så det blev ingen ridning! och i onsdags var det hoppning på min lektion! det gick inga bra alls jag  hade feber tydligen xD men jag mår bättre nu ;) men idag red jag baloo i ridhuset vi gjorde lite galopp ombyten osv.. men han var SUPER min pålle är bäst ;') ! men när vi kom hem till stallet då så fick han äta och han fick lite havre också ;D haha! men nu sitter jag bara här och typ bloggar ?och ska snart gå upp till duschen som väntar! och snart är ju lovet slut också ;( det är ju tråkigt! men jaja ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0