Hemma från älvdalen !

Nu har jag varit hos micke alva jasmine och deras urgulliga hund Nova ;) hihi! Alva är såklart ursöt hon med ;D Nä v kom dit fikade vi i nån timme! sen så fråga dom om vi ville grilla med dom så vi va kvar i nån timme till och grilla! skitgott var det :D:D<3 Sen så var vi där lite , sen åkte vi hem! fett fint var det där dom bodde;) men iallafall så blev det lite NH med baloo innan vi åkte iväg! och imorn blir det ut i skogen ska jobba igenom han lite , för om 2 dagar är det skola så då kmr jag inte hinna rida så mycket! men jag ska försöka så gott jag kan! men Ja det var inte så mycket mer att säga men iallafall har jag haft det roligt i älvdalen och ja det var väll det ? :D
http://www.youtube.com/watch?v=16GQ7lx8Itw&feature=related
Rolig låt x') haha nej men jag har fått den på hjärnan!
" gör mig inte till en pappa , för pappor måste torka bajs"
så mogen e loviza;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0