Aubiose !

Idag har jag och mamma varit till Borlänge, till Aubiose! Jag tänkte att jag skulle köpa ett nytt träns.. Men det fanns bara i full och Baloo har Xfull ! fanns 2 träns i Xfull men dom så g färjävliga ut rent utsagt! :) Men vi fick med oss 2 schabrak och det på bilden, bett pasta? och ett rakt gummibett :) bilderna på schabraken blev inge bra så lägger inte ut dom bilderna .. Vi har haft det roligt och bra :) Efter det stack vi till stallet hon fixade och jag red ut på Baloo =) Han var superfin idag också.. :D fast han var jättepigg :) men det gick bra! blev mycket galopp! det tyckte han om :) Nu sitter jag här och känns som att jag har mycket att göra ska städa rummet fixa bilder åt en kompis och skriva klart detta haha mycket va? hårt liv.. x) nejdå men jag är nöjd med dagen :D Gillar  :)

Kommentarer
Postat av: Denice<3

Svar: Ååh,tack så jätte mycket<3

2010-08-13 @ 17:08:32
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0