Buuus!

Idag blev det bara BUUUUS i skogen med Hanna och Do-bee =D Det var riktigt roligt! och Baloo var fin som vanligt :') Jag sa till hanna att jag skulle korta ihop han (eller hur man säger)...  det bästa jag kunde typ.. Och Baloo lyssnade skitbra! Och det gick jättebra för oss och för hanna och Do-bee också :) Han var super! älskade skithäst : d <3 Nu sitter jag här och nördar snart komemr jejja och hon ska sova här :))))) Imorn ska jag nog kolla på terrängen på Klubben! Och kanske riiiida barra KANNSKEEEEE :D sen kaaaaaaaanske jejja sover här imorn hah! =P Nu ska jag fortsätta att leka på facebook x' )Bild tagen från igår innan jag red =) Min mobilkamera är inge vidare bra men jag tycker om bilden iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0