Coca cola och träning!

Sitter här och dricker cocacola, och är fortfarande sjuk! .. Kunde inte prata riktigt imorse heller .. Låter som en uppstoppad bäver eller något . Iallafall så ska jag inte rida nu när jag är sjuk då så jag tränade baloo i korallen ! gick superbra! vi tränar på buga och att han ska komma när jag klappar  på låret eller vad man säger!:) Han lyssnade jättebra! kom direkt när jag slog mot benet! super duktigt sen tränade vi på att backa på kommando och spinn typ ? eller nå sånt :) Idag kommer nog Jejja och vi ska göra egen pizza (mummaa) Men under helgen kommer jag nog inte rida blir nog mest sånhär  träning som idag , typ frihets dressyr / nh eller nått!
dagens låt :   http://www.youtube.com/watch?v=B_POtA6O1WE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0