..

Hejsan, hade inte tid att blogga igår.. men iallfall red jag med evelina igår :D skitskojj! vi busade i ridhuset :) haha =) katja bjöd på 2 fjuttbockningar gulligt :) Sen borstade vi Baloo lite han fick vila igår , sen åkte jag hem duscha osv.. sen träffade jag och eve några kompisar typ oliwer pontus och nån mer x)) <3 Skojjs =) kom hem ganska sent tog mitt godis och gick upp på mitt rum och kollade på skräckfilm :)  Idag ska jag träffa oliwer och eve så fort jag har fixat mig dom typ väntar x) sen ska jag och eve rida :) jag ska nog rida baloo och hon kyoto blir skogen en skritt och trav vända :) sen sover hon nog hos mig och kanske träffar samma folk ikv igen eller nått =) ROLIGT  =) har inte mycket mer att säga så ja kanske bloggar lite mer sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0