Igår !

Igår var det en LÅÅÅÅÅÅNG dag ! Först hjälpte jag till på Ridklubben det var öppet hus där! Tog tid på alla som red, sen ponnyridning och sen kollade jag lite på nån uppvisning! Efter det åkte jag o jejja Till stallet och mockade och fixa Baloo fick vila det var så varmt så han fick vila då tyckte jag ! Sen åkte vi hem och kollade på tv lite och sånt och Jejja klippte mina toppar ! :) Sen åkte vi och käkade Pizza,! Efter det kollade vi på häst showen i körhuset! RIKTIGT BRA!  :D  Sen åkte vi hem och kollade på en film :) Idag tror jag att det inte händer så mycket så jag ka rida tror jag : )

Kommentarer
Postat av: Sandra

älskar din blogg!; )

2010-08-15 @ 14:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0