;'O

Vill ni veta en sak som jag ALDRIG trodde skulle hända?!?!?
Jag red today .. Jag tog in Boogie först och körde han med jejjus :) ROOOLIGT :D Blev lite blöta bara ;)
Sen tog jag in Morris och borsta han och baloo bara kolla på mig som att jag da?
Jag gick till han och tog in honom tänkte bara borsta av han  , men blev så jävla sugen på att busa rida lite barbacka! så det gjorde vi i bara en kvart 20 min på banan :P SÖTHÄST ! Eftersom det gick bra idag så tror jag att mitt självförtroende byggdes upp lite så jag kommer säkert rida fler dagar nu , MEN! det är inte säkert , jag kanske ska skuta rida endå INGET jag bestämt ännu ! mitt val ingen annans...
Ska iallafall hoppträna för ankan i helgen!:) det behövs ..  Sen har vi snackat lite om att ankan kanske kan tävla baloo! och DET VILL JAG VERKLIGEN! att någon duktigt bra ryttare kan tävla han första gångerna lite så jag kan ta grönt kort och sedan börja tävla lite ... OCH den som säger att JAG måste tävla dressyr först kan ta och ta sig någonstans! jag tävlar när jag känner mig redo SOM SAGT mitt val ingen annans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker man väljer själv hur man vill tävla ! jag tycker du har helt rätt i det du skriver

2010-08-26 @ 07:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0