sjukis

Är fortfarande sjuk.. Kunde inte sova någonting inatt! satt vid datan tills klockan var 1 sen la jag mig och det tog nån timme innan jag somna sig vaknade jag heeelaaa tiden!Och hexa (våran hund) sov i min säg hn typ drömde så hon låg och boffa och allt också.. Iaf vaknade jag sen vid halv 10 ungefär , då skulle jag säga hej till Hexa men fick inte fram något ljud.. då var rösten borta! jag fick paniiik! sen kom den tbx efter typ 2 timmar eller något . Har vart hes Hela dagen! red baloo endå han vilade ju igår . red på banan hoppade små skutt på typ 20-50 cm ! han var hur lugn och fin som hellst! jag satt där med typ 100 tröjor och frös under hela tiden jag red, så ja jag är sjuk! Hoppas att jag inte har lika ont i halsen imorn , vill ju rida =) Men mamma och pappa åker bort till gävle i helgen på en konsär tror ja :) roligt för dom =) jag Jejjuss och Syster ska nog göra egen pizza kolla film och myyyysa! MYYYYYYSIIIGT :D älskar det =) blir nog te i hästlängder för mig! x')) Aja nu ska jag duscha sen äta=) blir lite sen middag idag efter som vi fick lov att boxera pappas bil .. den gick sönder! x) så den ska lagas imorn eller något !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0