Tack!

Ännu en bra dag =) Var hemma hela morgonen låg och hosta och hade skit ont i halsen kände mig inge rolig alls! Sen kom jejja och hämta mig vi äkte och hämtade boogie så nu är han äntligen tillbaka :D Men vädret var inge roligt idag så baloo fick vila! Sen åkte vi till klubben jag sa till ridläraren att jag skulle sluta PGA att skolan kommer ta för mycket tid, det gick ju inge bra i 6an redan då var det tufft så måste tänka mer på skolan nu , men det var mitt egna beslut! Så kommer inte bli lika mycket ridning som innan :( tråkigt men sant! Nu sitter jag här är liiiite bättre men känner mig hängig , osv ! Men nu har jag fått reda på hur mitt schema ser ut och OJ! riktigt imponerad att jag ÄNTLIGEN fått ett lyckat schema! riktigt bra tider och allt = ) WIIEEH slutar tidigare än vad jag gjorde i 6an :)  nä nu ska jag sova ! hoppas jag mår bättre imorn så jag får riiida =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0