Baloosiisen :D

Red idag då , och han har vilat i 2 dagar, men iallfall red typ en kvart på banan och vi travade lite bommar kändes inte bra.. han kändes inte som han brukar han var visserligen snäll och så men han kändes ofräsch så gick ut i skogen och kände lite på han och då kändes han som vanligt igen pigg och frammåt :) bjöd på 1 fjuttbockning idag haha :) han tyckte det var roligt att gå ut igen :) jättefin var han ! och imorn blir det att jobba lite mer galopp i skogen:) han tycker det är såå roligt blev mest bus men han kändes jättefin när vi köde lite seriösare en stund.. var på banan 15 min och ute i en halvtimme så blev inte för länge heller :) efter jag ridit duschade jag honom sen fick han gå ut i hagen och äta sin lunch :)) <3 sötingen :) nu ska jag själv duscha :P äkväll ska vi äta hemgjord Pizza Mumma :D

Kommentarer
Postat av: Olsson

SV: tack förresten när ska du börja tävla då ?

2010-07-27 @ 17:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0