Inatt!

Åker Inatt till Prag!  Först 3 timmars bilresa till flygplatsen sen 2 timmars flygande till Prag ! JAG KOMMER SAKNA BALOO! :'( Ska nog bara mysa med han idag , Kommer sakna Alla mina kompisar men är borta 1 vecka så när jag kommer tillbaka får jag träffa dom . :D och Jejja tar hand om Baloo :D super ! :) Har iaf packat väskan både handbagage och reseväskan, självklart åker nya kläderna med (y' Jaja det kommer säkert bli kul när vi är där , är lite sådär för att åka men speciellt flygplanet,,, ja är ju höjdrädd.. aja det lär nog gå bra! Nu ska jag fixa mig lite sen ska jag till MIIIN älskling baloo :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin häst

2010-07-20 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0