Snart 1 år!

ängenOm ungefär 1 månad har jag haft baloo i exakt 1 år! Det känns så himla bra! Ja hade inte kunnat fått en bättre häst? Han har lärt mig jättemycket under den här tiden jag haft honom, jag har blivit mycket inom ridningen och lärt mig jätte mycket verkligen! Utan Baloo så skulle jag seriöst inte vad jag skulle göra.. Han är det bästa som hänt mig! När han kom till oss var han väldigt osäker och sådär, nu är han helt underbar! Han är så personlig och litar verkligen på mig och mamma det känns så bra alltihopa! Jag kommer sakna han jätte mycket när vi är borta..:( Jag älskar baloo över hela mitt hjärta, ingen  är som han! Jag är lyckligast med Baloo ! <3

Kommentarer
Postat av: linnea och tova

GRATTIS LOVIZA OCH BALOO!:D:D<33 NI PASSAR bäst ihop!<3

2010-07-20 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0