svarar på frågestunden nudå ..

Ville ha fler frågor men svarar på dom här nudå.

Har några frågor!

1. Hur ofta rider du Baloo?

2. Är det hoppningen ni satsar på?

3. Hur gammal är Baloo och vilken ras är han ?

svar: Ja det bror ju på, men han får vila ungefär 2-4 dagar i veckan men ibland bara 1 det bror helt på vad jag gör!
Japp vi satsar på hoppningen!
Han är 9 och är blandning mellan tinker och nordsvensk!
Hur länge har du ridit ? ?????

svar: 7 år !
Hur går det med hoppningen? Och vad hände igentligen när du blev rädd? kramar :D<33

Svar: Jo det går super, är typ inte rädd längre hoppar ju 80 utan problem och 90 ..
Jo jag tränade för en tränare och Baloo var välldigt pigg! och så skulle vi hoppa och det gick bra på första hindret sen skulle vi hoppa ett annat då stanna han! sen skule vi göra om det då bestämde han sig i sista sekund att hoppa och det blev helekopter språng eller vad det heter, och så bockade han 1 gång efter hindret så jag flög av och han trampade mig på 2 ställen så jag fick lov att åka in på akuten!
jag måste fråga en fråga till ! kan inte du visa hur ditt rum ser ut genom bilder typ?
svar: Jo det kan jag nog göra i nästa inlägg!
Kan inte du visa lite kort från hur det såg ut i prag ? och hur länge var ni där ?
Svar:Jodå det kan jag göra i samma inlägg som förra kommentaren! vi var där 1 vecka
Ja.. det var alla frågor! och kommer lägga upp bilderna snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0