WIHOOOO :D

Jäklar vad det går frammåt för mig och baloo och HOPPNINGEN! speciellt...:) Hoppade idag också  haha! Hoppade först fram lite på 2 hinder 1 låg på 50 cm ett på typ 30 cm ? :) Sen red jag lite och sen hoppade vi 80cm hinder sen höjde jag lite och tänkte hoppa 1 m.. men såg inte att bommen "stack" upp lite så blev 1.05 :) inte JÄTTEstor skillnad men endå lixom?!?! SUPERNÖJD! Baloo skötte sig RIKTIGT bra på slutet! ÅÅHH vad jag längtar till v31 :D inte för att det är classic car utan för jag ska ta hand om värdens sötaste ponnysar :D skitskojj verkligen ! Jätteroliga är dom att rida också :) klappade lite på dom i hagen igår tror jag det va? och katja är ju för söt :') haha hon lägger huvudet mot mig och typ "kramas" med huvudet :') skitsöt ! kyoto är också jättesöt !! måste bara säga att ägarna till dom har gjort ett riktigt bra jobb:) dom har blivit jättefina nu tycker jag :) nu ska jag äta lite sen blir det nog bara slappa lite sen vara lite barnvakt antagligen.. :) aja =) hörs!ÄLSKADE HÄST!<3 hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0