ÅHH :')

Min Baloo var så HIMLA bäst idag:'') Först hämtade jag han i sommarhagen han gick där jättesnällt sen helt plötsligt kryper Prins under tråden och följer efter så jag gick där med Baloo och ropade lite snällt på Prins då och då, han gick helt lös..  xx'P sötis prins! sen gick jag in till stallet så mamma tog upp Prins i hagen igen med LARSSON, HAN BLE JU HELT GALEN NÄR HAN VAR SJÄLV!   xD Jag hoppade Iallafall baloo på ankas bana! JÄVLAR vilken duktig häst jag har :D helt galet! han hatar ju paddockar.. men han gick fram för skänkeln och var underbar! hoppade 70-75 om inte 80.. :D en oxer han tyckte det var skitskojj! sen hoppade jag några små 50 cm hinder i början och slutet! :) älskade baloo :D imorn blir det barbacka skrittur i skogen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0