DAGEN ! :D

Hej alla som läser?=) haha , gud jag vill att det ska vara söndag igen ;) hade så jäkla roligt igår asså! får nog bli nästa år igen :) Men iallafall skolan skit skitfort, :O hade typ 6 lektioner när vi hade haft 3 jag bah shit bara 3 lektioner kvar! så sista riktiga lektionen var idag för hela årskurs 6 ! NICE som fan ! Imorn är det fotbollsturnering får se om jag är med eller inte är lite stel vi axlarna eller ja hur man ska säga har ganska ont faktiskt.. haha! Och onsdag blir det bio med klassen ;) och ridning på klubben på kvällen och terräng hoppning på torsdag :D:D:D och fredag SOMMARLOV!!!!!! och filmkväll med lina och jejja får se om det kanske blir nån mer! hihi :) men gårdagen shit jag har aldirg skrattat så mycket ! med jejja och janni har man ALLTID roligt, hah! ni är guld värda båda två hihi:D nu ska jag rida älsklingen byebyemanad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0