Hopptränat!

Hejsan! Hopptränat idag, för Ankan! Gick bra tycker jag, jag är nöjd! Kunde gått bättre men jag är nöjd, för det var jättevarmt och Baloo har inte riktig kondis ännu! så det gick super =) Tränade mest på vägar och att räta galoppen osv.. Åkte hem sen efter jag tränat och somnade på soffan... hah! :P sen åkte jag o mamma till stallet igen efter ca 1 timme för i skulle hjälpa ankan att måla lite bommar:) Efter det gjorde jag iordning Larsson !  sen red Ankan lektion för nån :P haha! Nu är jag ganska trött ska upp tiiiiidiiiiigt imorn , har lovat mamma att hjälpa henne ta ut hästarna.. ^^
Baloo <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävlar vad fin häst du har!!!!! :O

2010-06-23 @ 10:27:39
Postat av: Ida

Jag kollar din blogg varje dag, jättefina bilder! och jag gillar din blogg! Ni är superfina tillsammans, hur gammal är du ? :I

2010-06-23 @ 10:30:11
Postat av: Helena

är det en ponny ?

2010-06-23 @ 10:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0