Trött !°°°

Nu är jag trött! åkte till stallet vid 12 och var där halv 1 , jag cyklade upp sen red jag ut en mysig barbackatur i skogen på Baloosiisen :) han var lite tittig c(: men det gick bra! Och imorn ska jag hoppa för Ankan :) Sen red jag d-ponniien :D Kyoto! det gick bra hon var så taggad så hon ställde sig på bakbenen lite då och då men när jag sa åt henne gav hon upp.. haha!:) Vi var också ute i skogen fast vi galopperade backar och sådant ist:) Ikväll blir det bara att chilla , ska nog hitta på någonting med syster:) haha !  Nu ska jag äta glass 8 - ) :D

Kommentarer
Postat av: tova

din blogg är jättebra :) läsmin också :D!

2010-06-22 @ 07:55:56
URL: http://storlillatova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0