äntligen

Äntligen ledig :D LEDIG idag OCH imorgon! värsta skönt fast imorn ska jag på utvecklingsamtal -.- Och vi har fått hem hemuppgifter men jag gjorde allt i måndags och i tisdags så jag är ledig :D elbbild pler jag ska göra engelska men det är inge mycket bara 2 papper ? det tar typ 10 min och göra ... Men sedan ikväll ska jag rida det blir gymkhana MOHAHA ! det är typ när man leker (busar) med hästarna undrar hur baloo kommer vara xD hahahahah ! han kommer nog tycka det är skitkul och bocka och fjanta sig men det är ju kul :D igår red jag och jejja ut på baloo åå boogie en skrittur iskogen fast vi travade ganska mycket men endå^^men hoppas baloo är full av energi idag då :P Jag vet inte om jag ska dit tidigare och fixa lite ! men jag är SJUKT taggad till ikväll när jag ska rida för det är såå roligt:DDD<3 och det är sista gången idag i min ridgrupp :(((((((( tråkigt men aja! jag ska byta till en bättre grupp tydligen på onsdagar ist! Det tråkigaste är nog att jag vill rida för INA !men det kommer jag inte göra nu ! men det kommer säkert bli bra annars byter jag till  nån av inas grupper :)  MOHAHA xd men jag ska inte tråka ut er nu skriver sen hur det gick att rida pözz :*
sweeten bild på mig och baloo!
(L)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0