HÄÄÄÄÄJSAN

x'd hah.. Idag har det varit SKITSKOJ dag i skolan ?  haha, jag fick träffa elin :D det gjorde jag ju inte igår! och jag tror s'on gick riktigt bra ! på förhöret iaf :) sen fick vi ttyp ha skithög musik och sitta vid datan fett nice :) bästa lärarn :D de e s'o lärare! NiceNice blev ridning på katja idag :D tränade på att vara lydig! det gick riktigt bra! vi red i skogen och gjorde det:) imorn får vi se om jag galopperar i skogen med BALOOO ;DDDDD hahaha har inte gjort det sen i somras eftersom han vart så HIMMLA busig/snabb osv..Men imorn ska vi se :) om jag ens gör det eftersom det är löshoppning imorn annars tar jag det på söndag!  OCH äntligen har vi skaffat en NY sadel :) en bates caprilli :D <3 SKITBRA måste jag säga:D<3 men nu är jag ska så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen så om det hade varit sommar hade jag nog bah varit ute och sprungit runt =) hahaha.. men nu är det ju vinter/slask.... BOORING! men jag ska väll busa med vovvarna ;) haha <3 Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0