Hemma!

Hemma nu då =) Det var jätteroligt att ha gymkhana! Baloo tyckte det var jätteroligt så jag ramla av 2 gånger.. Hahah ena gången kasta han in mig i väggen andra gången så bockade han efter hindret x) haha! Buse! Mamma ramla avhan 2 gånger han bocka av henne efter hindret x''D men kul vare! men påvägen hem var han lite tittig ^^han blev rädd för träden och grävskopan som han gått förbi 10000000 gånger x) haha men jaja,, det gick bra sen skulle jag ge hnm vatten men då blev han rädd för hinken? Och den har han druckit ur 100000 gånger? Hahah sen blev han rädd för sin egen fis XDDDDD han fes och  så blev han rädd ='') gulligt xD Men han tyckte det var jätteroligt! och barbacka var det såklart och då är det mycket oligare så jag ska börja rida barbacka nu oftare ;D eller okej jag har typ gjort det varje ridtur men  X)<3 Jaja nu ska jag skriva lite i engelska boken tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0