Rubrik

Idag Blir det barbacka tur på Baloo :) Vet inte om jag ska rida i skogen eller i ridhuset ! Igår var det lektion men det var bara jag där så det blev privatlektion ! Det var jätteroligt!! Jag och Baloo hoppade titthinder men han tyckte inte nåt var läskigt! vi hoppade vatten matta och mur och ett slags posthinder ? Det var jätteroligt! baloo tyckte det var super kul! Jag med dessutom ! Men somsagt idag ! jag vet inte riktigt om det blir skogsvända eller ridhus !  han ska iaf få vila i helgen!! Då har han fått vilar 3 gånger denna vecka! Och jag vägrar att rida 1 gång till i den sadeln vi har nu! så igåår lånade vi Jejjas! och därför vill jag rida i ridhuset idag och se hur det är att galoppera barbacka på baloo(var länge sen jag gallopperade barbacka på hnm) och samtidigt vill jag ut för det är sååå fint väder! =) och jag kan ju inte låna jejjas sadel varje gång för hon rider i gruppen direkt efter mig så ja! OJ detta blev ett långt inlägg men aja ;)  Och den nya sadeln kan ni hitta http://sadelmagasinet.se/product.asp?product=333  där! vi ska ha en bates caprilli ! :D skitsköna ! dock kommer det bli en hoppsadel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0