första bilden baloo andra bilden Boogie

Hej igen , har ni orkat läsa allt jag skrev i förra inlägget? Haha , jag skulle ju skriva lite om Baloo & Boogie :)
Baloo: manad
Ras: korsning mellan tinker och eventuellt nordsvesk!
Ålder:fyller 9 i år :)
färg: svart sommar mörkbrun/röd vinter..
Övrigt:
Baloo har okänd härstamning! så vi vet inte så mycket om honom vi har haft han i 8-9 månader , han är väldigt "testig" han testar alla nya ! han litar inte på vem som hellst (kan man förstå ) han är lugn av sig men kan fjanta sig lite i skogen x) tex om en pinne ligger mitt i vägen blåser han upp sig lite och om man säger nej vi ska frammåt så släpper han det helt och går vidare som att inget hänt x) haha! han är snäll att lasta och han bits eller sparkas inte. han kan sparka mot hundar han tycker inte om hundar typ .. Han älskar att hoppa! löshoppat till 1,30 eller nått sånt men kan mer.Han gillar dressyr han tycker om att få tänka lite eller hur man säger, och ja han ÄLSKAR skogsturer!
Boogie:
Ras:varmblod
ålder:15 tror jag:)
färg:svartsotnos
övrigt: ja eftersom Boogie inte är min egna häst så vet jag inte så jättemycket, men han är supersnäll mot allt och alla! PIGG :D haha! han älskar att hoppa och att vara ute i skogen och dressyr då !han är lite små töntig som baloo, han tycker skyltar är småläskiga endel iaf x) hah! okej ni som läser som vet vem boogie är jag kan ha skrivit fel om ålder tex men somsagt jag kan nt så mycket och boogie. han är supersöt och jag tycker han iNtE ser ut som en fd travare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är nån av dom till salu ?

2010-05-23 @ 19:47:56
Postat av: Anonym

sjukt fina båda 2!

2010-05-23 @ 19:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0