Hopp-tävling

Tävlade Baloo idag! Gick SUPER! han var super snäll och lyssnadjättebraförutom på hinder 4 ..Han tyckte det var så kul så det blev lite fel så vi peta 4an men det gick hur bra som hellst tycker jag endå! Baloo var duktigast! Han tyckte det var jätteroligt ! Det var ju bara en liten klubb-tävling men jag har aldrig tävlat han förut så vi gjorde det här mest som en träning! på framridningen var han helt aa jag vet inte vad jag ska säga han g¨r ju inte i paddock han blir så osäker och vill inte göra nåt så ja det går inte bra där inne men sen när vi kom in i ridhuset kände man att han var avslappnad och sitt vanliga jag igen..

Kommentarer
Postat av: hanna

rooligt!:)

2010-05-01 @ 19:12:05
URL: http://hannasdoobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0