Igår Kväll!

Ja som sagt igår var det tävling det gick ju superbra ;) men nu är jag förkyld, aja det skiter jag i jag ska till stallet senare idag med mamma sen ska hon hoppa imorn :) och jag ska hoppa på söndag :) kuligt. Och igår var Jejja hos oss en stund hihi ! Det var roligt ;) mycket skratt kan jag lova! Herregud... haha! det är så vackert , gud vad tänker jag med.. aja iaf idag händer det ju inget speciellt , men ja kan skriva lite mer om gårdagen, först hämta Jejja mig sen fixa vi med transporten hästarna och allt sen när vi skulle lasta ville baloo inte det, han trodde väll att han skulle flytta, stackarn! men det gick med lite havre då kom han xP sen Boogie sprang typ in han tyckte det var skitkul typ :) sen lasta vi av dom när vi var framme Baloo var cool lugn jättesnäll och sådär, men Boogie var lite ja ha var rädd för det mesta x) haha! Sen hoppa vi det gick bra, sen vid ett hinder låg det en stock brevid den tyckte baloo var läskig x)Och boogie tyckte hindret var läskigt och hindret var svagt grått asså inte märkvärdigt alls.. hah=) Sen när vi skulle få rosetten och presenten då var boogie typ stolt och ville visa upp sig oc baloo börja backa han tyckte det var läskigt x) HAHA !! tänt häst.,.,. sen lasta vi dom och åkte hem igen  det gick super att lasta ! sen när vi va hemma såg man på Baloo hur glad han va! helt överlycklig var han över att få komma hem igen och att han inte skulle flytta! gud vad glad han blev x) vi borsta dom lite och sen fick dom ut i hagen och äta, sne putsa vi sakerna och åkte hem fikade sen åkte jag mamma och Jejja ner och köpte nåt att äta sen åkte vi hem lagade mat eller dom gjorde;) jag satt vid datan (mohihi) aja sen så åt vi sen efter nån timme åkte mamma och jobba .. ja nu har jag skrivit lite mer än vad jag brukar göra! men jag fick en kommentar här igår tror jag det va, det var en tjej som undra om jag inte kunde skriva lite om Baloo jag har ju aldrig gjort det så där  men ja jag ska skriva om han senare idag och boogie också eftersom hon ville det .. men nu ska jag dricka te och gosa ner mig i soffan vill bli frisk .. :) haha!kramjag älskar dig baloo

Kommentarer
Postat av: sandra

Ni är så söta tillsammans! så kul att ni kommit iväg lite iaf ;D

2010-05-14 @ 09:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0