LEJONKUNGEN

jag ser vad som händer,-vah? fast inte dom förstår-åh? men blir dom kära krymper faktiskt nu vår trio ner till 2 -åhh ?jag känner vibration förtrolningarnas kväll  här finns en ljuv romaaaaantisk atmosfär är bäddad för en skraaaall känn en doft av kärleken , den sveper tyst förbiiiiiii, en kort sekund kan allt som lever här få känna harmoniiii vill visa all min kärlek men hur förklarar jag det hemska som har hänt omöjligt får skuggorna finns kvar det är nånting han gömmer jag undrar vad det är, han vill inte bli kung och endå är han född till det känn en doft av kärleken den sveper tyst förbi en kort sekund kan allt som lever här få känna harmoniiiiii, känn en doft av kärleken den kommer närmareeeeee! memori i varje liten vrå den finns där dom äääääärrr , och om han nu blir kär ikväll ja det ser så utttttt, dom glada dagar vi haft tillsammans  är utan tvekaaaan sluuuuuuuuuuuuuuuuuuut (LEJONKUNGEN) :D


Hihi :D iaf nu ska jag byta om sen blire stallet med jejja vi ska rida ut, blir kanske ängen med hanna och Janni wiho :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0