Oj!

Oj, vilken dag! lång dag! Först var det tävling i Leksand åkte dit med Jejja Janni och Hanna! roligt! Sen åkte jag och hanna hem till mig och hämta pengar, men janni och jejja stanna kvar i leksand , för jag och hanna skulle köpa tröja åt mig! sen red vi lite, det gick ganska bra först värmde vi upp i klätterbackar baloo var jättesnäll då ! sen när vi gick till ängen lyssnade han bra i början men sen kom det 2 crossar baloo försökte skena (stavning) han skena typ  lite men jag fick stopp på han iaf. Efter det var han lite stressad och ja , men vi travade och skrittade mest eftersom han hade träningsvärk sen igår ;) Haha! och imorn får han nog vila ;) jjälsklingen (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0