Precis kommit hem!

Precis kommit hem från stallet fixat , och kollat Baloos ben var lite bättre idag men nu har han typ nån linda och nått som nätan var som gips eller hur man ska säga! Han var glad och gick runt i hagen och leta mat hihi:) Så nu ska jag skritta han i 10 dagar, lilla gubben . :(Så det blir väll att rida Ridskole häst nästa vecka :/ Vill ju rida Baloo .. :( men jag gör allt för att han ska må bra. han fick lite äpple i hagen också :P Sen när han blivit fräsch ska vi släppa ut han på bete med Prins , fast han ska få stå inne på nätterna! Justja nu har jag klippt mig också! skitskönt att ha "kort" hår :)
förut! inte så bra bild men det var den enda jag hade . onmeheaaaaarNu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0