*PUST*

Oj vilken lång dag! först skolan till 20 i 4 vi hade simning på gympan idag ganska roligt:) men blev trött i armarna :pp Sen hämta mamma mig vi åkte till stallet gjorde iordning baloo får stå helt idag imorn är det lektion markarbete står på schemat! och baloo ska vaccineras så jag ska rida klubben häst/ponny :) roligt hihi! sen får baloo nog vila hela helgen ! för man skulle inte rida på några dagar, och han kunde få feber osv.. :/ men inget farligt :)  sen efter vi varit i stallet åkte vi hem och bytte om sen åkte jag o mamma till klubben för mamma skulle på nått möte så jag kollade på annicas träning sen hälsade jag lite på hästarna sen åkte vi hem har precis ätit nu ska jag göra klart läxorna gjordelite innan vi åkte till klubben men allt är inte klart till 100%  men snart så ska bara skriva 3 upg i matte och dom är jätte enkla och sen ska jag bara läsa en sida i eng som är super lätt så ja , nej nu ska jag göra läxor! byeängenhihi jag och baloo vi red igår på ängen :Dtacktack till janni som tog jättefina kort!:)<3

Kommentarer
Postat av: hanna

älsklar bilden på dej & baloo :D<33

2010-05-19 @ 10:44:38
URL: http://hannasdoobe.blogg.se/
Postat av: Anonym

NI ÄR SUPER FINA, gud jag är så avis på dig, mihi jag tycker din häst är så fiiiiiiiiiiiiin !

2010-05-19 @ 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0